_MG_9020 - Copy

היכן מומלץ לרכוש מוצרים נלווים למטבח?

הלב של כל בית הוא ללא ספק המטבח- חלל שמקרב משפחות ומשמש מוקד ליצירתיות קולינרית. בין אם אתם שואפים לאווירה כפרית, לאסתטיקה מודרנית אלגנטית או כל דבר שביניהם, בחירה נכונה של מוצרים נלווים למטבח יכולה לשפר מאוד את הפונקציונליות והנראות של המטבח שלכם.

בעת רכישת מטבח חדש אנו נתקלים לא פעם בסוגיה היכן כדאי לנו לרכוש את המוצרים המשלימים. רכישת מוצרים משלימים למטבח באותה החברה בה אתם רוכשים את המטבח, מבטיחה התאמה מושלמת ביניהם לבין המטבח, ייעוץ נכון, נוחות ומחירים משתלמים במיוחד.

בדיוק בשביל זה הקמנו את מחלקת סמל פרו, הנותנת מעלה ללקוחותינו המעוניינים לרכוש מוצרים משלימים ביחד עם המטבח. במחלקת סמל פרו שלנו בסמל תוכלו ליהנות ממגוון מוצרים, כמו משטחי עבודה, כיורים, ברזים, מוצרי חשמל ועוד, המתאימים הן למטבחים מודרניים והן למטבחים כפריים.

מדוע חשוב לרכוש את המוצרים המשלימים יחד עם המטבח?

ההתאמה בין הפרטים היא שעושה את ההבדל. לדוגמא, ברזים וכיורים למטבח הם מרכיבים חיוניים שיכולים להשפיע על הפונקציונליות הכללית וסגנון המטבח. על מנת לאפשר פונקציונליות מיטבית את הברזים יש לחבר לכיור מטבח עמוק ועמיד, המתאים לגדלים שונים של כלי בישול, ומבטיח שמרחב העבודה שלכם יישאר נוח ומאורגן. לכן, בעת תכנון מטבח עם מעצב/ת המטבחים שלנו נוכל להתאים לכם את מפתח הכיור הרצוי, את סוג הכיור המתאים והברז המדויק.

בנוסף, מטבחים עם אי מספקים שטח גדול לבישול והכנת ארוחות, ובין היתר מהווים מקום נוסף לאחסון ומשטחי עבודה. על אי המטבח ניתן להניח מוצרי חשמל שונים, המשתלבים באופן מדויק עם הסגנון העיצובי של המטבח ומוסיפים לו נופך ותחכום אלגנטי. בחירת מוצרי חשמל בחברת המטבחים מאפשרת למעצב\ת המטבחים לוודא כי שילוב מוצרי החשמל באי מתבצע בצורה נכונה. אנו נוודא כי ישאר לכם מספיק שטח עבודה על האי ומספיק מקומות אחסון כדי שתוכלו ליהנות מהמטבח בצורה מיטבית.

האם מוצרי החשמל עולים יותר?

נהוג לחשוב שרכישת מוצרי החשמל בחברת המטבחים היא יותר יקרה. אנחנו כאן כדי לשבור את המיתוס ולעדכן כי המחירים שאנו מציעים במחלקת סמל פרו אטרקטיבים ותואמים את מחירי השוק. לנו במטבחי סמל קשרים הדוקים עם חברות מוצרי החשמל המובילות בישראל ובעולם, ומעניקים ללקוחותינו את הדגמים האיכותיים, המתקדמים והטובים ביותר, במחירים חסרי תקדים. בכל אחד מאולמות התצוגה שלנו תראו מגוון מוצרי חשמל, מחברות שונות ובטווחי מחיר שונים, כך שאתם בטוח תוכלו למצוא את המוצר המשלים המתאים לכם.

לנוחות אין מחיר

תהליך רכישת דירה או שיפוץ הוא ארוך ומייגע. אתם צריכים לעבור אינסוף ספקים וחנויות, לקבל הרבה החלטות ובחירות ולהתמודד עם עומס החיים והעבודה תוך כדי. בחירת מוצרי חשמל בחברת המטבחים מקלה עליכם את התהליך וחוסכת לכם ביקורים נוספים בחברות אחרות. אצלנו במטבחי סמל תוכלו לקבל את כל מה שאתם צריכים למטבח במקום אחד, ובכך מקלה עליכם את התהליך הארוך והמסובך.

אילו מוצרים תוכלו למצוא בסמל פרו?

מוצרי נלווים הם הרבה יותר ממוצרי חשמל בלבד. במחלקת סמל פרו תוכלו למצוא גם כלים סניטריים ומשטחי עבודה. צוות המחלקה יחכה לכם בכל אחד מאולמות התצוגה שלנו ויעניק לכם ייעוץ בעת בחירת המוצרים הנלווים.

לסיכום, עיצוב המטבח המושלם כרוך בעולם רחב ושופע של מוצרים משלימים. כל פריט ממלא תפקיד בעיצוב המראה הכללי והפונקציונליות של המטבח שלכם. על ידי שילוב הברזים, הכיורים, התאורה, מוצרי החשמל והאביזרים הנכונים, תוכלו ליצור מטבח פרקטי המתמזג בשלמות וללא מאמץ באופן מדויק, וכתוצאה מכך להפוך את החלל לכזה שבאמת ירגיש כמו לב הבית שלכם.